Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na posílení firemních faktorů z pohledu hodnotové nabídky a zákaznických segmentů u vybrané společnosti
Beránek, Jan ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá evaluací faktorů vybrané společnosti ovlivňujících její hodnotovou nabídku v aktuálním tržním prostředí. První teoretická část popisuje východiska vymezující relevantní firemní faktory, proces strategického řízení, hodnotovou nabídku a inovace včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod vhodných k analýze dané problematiky. Druhá analytická část mapuje a analyzuje prostředí a faktory společnosti, z nichž jsou na základě COP analýzy zvoleny firemní faktory vhodné pro následné posílení. Návrhová část práce již vypracovává postupy pro posílení faktorů včetně konkrétních kroků, které povedou k budoucímu rozvoji společnosti.
Návrh na posílení firemních faktorů z pohledu hodnotové nabídky a zákaznických segmentů u vybrané společnosti
Beránek, Jan ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá evaluací faktorů vybrané společnosti ovlivňujících její hodnotovou nabídku v aktuálním tržním prostředí. První teoretická část popisuje východiska vymezující relevantní firemní faktory, proces strategického řízení, hodnotovou nabídku a inovace včetně popisu vybraných analyticko-výzkumných metod vhodných k analýze dané problematiky. Druhá analytická část mapuje a analyzuje prostředí a faktory společnosti, z nichž jsou na základě COP analýzy zvoleny firemní faktory vhodné pro následné posílení. Návrhová část práce již vypracovává postupy pro posílení faktorů včetně konkrétních kroků, které povedou k budoucímu rozvoji společnosti.
Strategická analýza podniku
Plášilová, Pavla ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Fiala, Roman (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje strategické analýze podniku. Cílem diplomové práce je analyzovat okolí firmy a odhalit trendy v odvětví. Pomocí metod strategické analýzy jsou vyhodnoceny externí a interní faktory ovlivňující fungování zkoumaného podniku. Na základě výsledků provedených metod jsou navržena strategická dopo-ručení a parametry nového produktu. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část pojednává o strategickém řízení, vybraných metodách strategické analýzy včetně strategie modrého oceánu. V aplikační části jsou využity teoretické poznatky. Pro analýzu externího prostředí byla vyžita PEST analýza a analýza odvětví. Interní prostředí podniku bylo analyzováno pomocí vnitřních zdrojů a finanční analýzy. K odhalení preferencí zákazníků bylo provedeno dotazníkové šetření. Obraz strategie byl vykreslen vůči konkurenci pomocí hodnotové křivky. Syntézou aplikační části je SWOT analýza. Závěrem práce je vytvořena vize nového produktu a jsou navržena strategická doporučení. Výstupy z analýz a zjištěné informace jsou využitelné při rozhodování managementu vydavatelství.
Strategie modrého oceánu jako předpoklad úspěšnosti firmy
Lojdová, Ivana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je ověřit předpoklad, že strategie firmy naplňující znaky strategie modrého oceánu vede k vyšší úspěšnosti, dle vybraných kritérií. Teoretická část práce je věnována literatuře a objasnění termínů, se kterými pracuji. Stěžejním pilířem je pochopení rozdílu modrých a rudých oceánů. Dále vysvětluji přístup strategického managementu v porovnání se strategií modrého oceánu. Tato část je postavena na literatuře a názorech odborníků. Získané znalosti jsou promítnuty v analýze deseti firem. Tyto společnosti jsou zkoumány z hlediska nástrojů strategického managementu i pomocí nástrojů strategie modrého oceánu. Úspěšné společnosti jsou dále analyzovány a na vypozorovaných znacích jednotlivých strategií je uvedeno, zda se shodují se znaky strategie modrého oceánu a vedou k vyšší úspěšnosti firmy.
Marketingové aktivity agentury na hlídání dětí
Reisnerová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Havlíková, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami agentury na hlídání dětí Baby Agency. Cílem mé diplomové práce je analýza současné marketingové strategie společnosti a doporučení, jak ji zlepšit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část teoreticky popisuje oblasti marketingu, jako jsou marketingová strategie, marketingový mix služeb, marketing zaměřený na děti a mladistvé, metody marketingového výzkumu nebo nové trendy v marketingu. Druhá část se věnuje analýze současných marketingových aktivit společnosti a zmapování konkurence. Dále jsou na základě teoretických poznatků, provedených analýz a dotazníkového šetření navrženy kroky ke zlepšení stávající marketingové strategie společnosti Baby Agency.
Marketing of language schools
Sahligerová, Zuzana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Diplomová práce je rozdělená na tři části. V první části se věnuje specifikám marketingu služeb a detailně marketingu jazykových škol. V praktické části analyzuje pomocí marketingového výzkumu jazykové školy v Praze a v Brně. Porovnává a hodnotí marketingový mix jazykových škol a za pomoci hodnotových křivek ukazuje společné a rozdílné body největších hráčů a vymezuje jejich postavení na trhu jazykového vzdělávání. V třetí částí se práce věnuje konkrétní jazykové škole z prostředí menšího města na Slovensku. Popisuje její marketingový mix, analyzuje konkurenci a pomocí hodnotových křivek zobrazuje její silné a slabé stránky v postavení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.